Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алфа ромео 159SW 2.4JTDM

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с алфа ромео 159SW 2.4JTDM

    Когато дебитомера ми е вкаран колата почва да придърпва на ниски обороти,сутрин когато я запаля угасва паля отново пак угасва и ми дига разхода на 20 градско.А когато ми е изкаран кабела на дебитомера колата си става перфектна.От какво може да е в нито един сервиз не можаха да кажат от какво е нито да го оправят от какво може да е колеги моля помагайте.Мерси предварително
    Last edited by selcuk; d.m.y г., 20:18.

  • #2
    От дебитомера например, може би, едва ли не Па може и други неща да са. Сервизите където ходиш никак не са чували петела да знаеш!
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Дебитомера е нов преди 3,4 дена го смениха казаха от това ама няма оправия пак същата работа.Направо нямам думи писна ми с таз кола вече.Ми в Русе ходих на русе кар

      Comment


      • #4
        Егр ти е проблема!

        Comment


        • #5
          Русе кар е "добър" сервиз. Я като са ти продали дебиломер им върни колата да открият и решат проблема.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Еми трябва да го сменя ли или да го почистя.

            ---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:46 ----------

            В русе кар ми казаха дебитомер да сменя аз го смених на друго място и сега не искат да го вземат обратно платих го вече и си остава за мен

            Comment


            • #7
              Тогава ЕГР е запецнал отворен. На диагностика дава грешка в дебитомера, а реално не той е проблема. За това този който знае, че диагностиката на дебитомера е пряко свързана с ЕГР-а ще знае, че може не той да е проблема А който не знае казва "дебитомера е за смяна". Кофти е, че ЕГР-а (електронните ЕГР) най-често като запецне така значи, че е и износен и с чистене проблема пак не се оправя, защото пак ще запецва. Освен ако не се хване проблема на време.

              От къде си ти? Мога да ти помогна много компетенто по този проблем. Ходил си в Русе, вероятно си близо. Ако не решиш проблема можеш да ме потърсиш.
              Last edited by oem; d.m.y г., 22:42.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Като е вкаран кабела на дебитомера ми казаха че не дава грешки колата обаче не върви и гори много.Ми ще го закарам др седмица в русе да я видят пак.Дори не можах да и се насладя на колата.

                Comment


                • #9
                  Щом няма грешки трябва да се разчетат много правилно реалните данни от колата.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Ми др седмица ще видим какво ще ми кажат в русе кар

                    Comment


                    • #11
                      Колата може да има 100 проблема включително и ДПФ филтъра,трябва си читава диагностика

                      ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:44 ----------

                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Тогава ЕГР е запецнал отворен. На диагностика дава грешка в дебитомера, а реално не той е проблема. За това този който знае, че диагностиката на дебитомера е пряко свързана с ЕГР-а ще знае, че може не той да е проблема А който не знае казва "дебитомера е за смяна". Кофти е, че ЕГР-а (електронните ЕГР) най-често като запецне така значи, че е и износен и с чистене проблема пак не се оправя, защото пак ще запецва. Освен ако не се хване проблема на време.

                      От къде си ти? Мога да ти помогна много компетенто по този проблем. Ходил си в Русе, вероятно си близо. Ако не решиш проблема можеш да ме потърсиш.
                      Тук за ЕГР-а мама не съм съгласен,аз съм спасил поне 30 ЕГР-а на такива коли,даже такива дето всички казват не става и го сменят с нов,аз ги оправям,даже и блокирали соленоиди,дори и с потънали на вътре пишки
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Аз казвам какви са възможностите. Разбира се не е задължително да е така при него.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          В русе кар е читава диагностиката предполагам.

                          Comment


                          • #14
                            Да е читава, читава колко да е читава? Накарали са те да смениш дебитомер за нищо...
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              До сега сам доволен с бмв то там отивах само ама ще видим какво ще стане кат отида пакк!

                              Comment

                              Working...
                              X